torsdag 14 april 2011

Sjukt!

Det började redan igårkväll..ringde och grattade barnens farmor på födelsedagen och vi pratade en rätt lång stund, men i slutet av samtalet så började det göra ont på och i halsen. En kvart senare kunde jag knappt svälja och kände hur febern steg..inte kul. Har inte haft halsfluss sen nyåret när M var 8 månader..alltså är det drygt 18 år sedan. Då började det också på precis samma sätt. Passade mina fina brorsbarn en stund i måndagskväll, och funderar nu på om de haft med sig några streptokocker från förskolan..Nåväl skitsamma var det kommer ifrån..sjuk är jag och det funkar ju inte så bra här..N har iofs lättare att acceptera sånt nu än när han var yngre, men det blir ändå förändringar i dagsschemat och det drar igång hans bacillfobier lite extra.
Är det inte bättre till imorgon så får jag nog släpa mig iväg och få penicillin. Hoppas ju än på att det bara är en vanlig förkylning..men tror tyvärr inte det..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida