måndag 24 januari 2011

Drygdag

Vissa dagar fungerar jag bara inte, och då tycks allt annat också krångla. Idag är en sån dag.
Lyckades med möda ta mig ut med hunden ihop med grannen och hennes hund.
När jag sen skulle jobba började skrivaren strula.
Efter det blev det brått iväg när sonen skullle köras till sin anpassade skolgång, vi hann precis i tid, men han vägrade gå ur bilen.
Blev så trött att jag var tvungen att lägga mig en stund på eftermiddagen, men sånt finns det ju egentligen inte tid till, så stressig kväll nu ist. Och var hamnar jag då, vid datorn, inte bra!
Fast får vara så i väntan på att maten ska bli klar, så egentligen gör jag ju något ändå! ;-)
Kyckling och ris blir det, och någon fejkad vegetarisk kyckling till den yngste herren.
Nähepp, ska försöka ge mig på den där skrivaren igen, behöver den både privat och för jobbets räkning så den måste bara funka!
I fredags kraschade vår router, så då hade vi inget internet ist. Blir galen på alla dessa teknik- och datorprylar som inte fungerar...fast kanske inte så konstigt när det mesta vi har är gamla saker som andra har donerat när de köpt nytt..hehe
men men..fixa skrivarn var det juh!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida