onsdag 23 mars 2011

Stressig dag

Idag började dagen alldeles för tidigt med tanke på att jag somnade alldeles för sent i natt.
Sen har det bara strulat och stressat på. Lagom när jag var klar med en grej som var brått med, hann jag knappt dra en lättnandes suck förrän ett nytt problem dök upp och sen bara fortsatte det så.
Hur mkt jag än gjort är det mkt som inte hunnits med och då är det den känslan som håller sig kvar, snarare än att vara nöjd med det jag faktiskt åstakommit (alltså är självklart nöjd med det också..men mkt kvar som fortsätter stressa)
Yngste sonen är lynnig då han inte riktigt är helt i form än efter sin sjuka..
Älste sonen har "baksmälla" av migränanfallet igår, så de har inte orkat bidra med så mkt här hemma
heller. Nu borde jag vara skittrött efter ansträngt både kropp å hjärna hela dagen, men fungerar helt tvärtom och blir istället nästan speedad och har svårt att varva ner.
Dags ta ut hunden på en sista kissvända och sen i säng för att orka med jobb imorgon!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida